SPECJALISTA W DZIALE CONTROLLINGU
Główne obowiązki:
Uczestnictwo w procesach zbierania, konsolidacji i transformacji danych,
Sporządzanie analiz i raportów finansowych na wewnętrzne potrzeby firmy,
Uczestnictwo w przygotowywaniu planów finansowych Spółki, przychodów i kosztów, cash flow oraz kontrola ich realizacji i analiza odchyleń,
Analizowanie rentowności według produktów, kanałów dystrybucji, klientów itp.,
Wykonywanie kalkulacji dotyczących oceny rentowności planowanych projektów i inwestycji,
Uczestniczenie w optymalizacji procesów ściśle związanych z finansami Spółki – m.in. weryfikacja planów zakupowych pod kątem optymalnego zarządzania środkami finansowymi, weryfikacja procesów logistycznych pod kątem optymalnego zarządzania zapasami,
Inicjowanie i wdrażanie wniosków zmierzających do polepszenia działalności działów firmy, ciągłe usprawnianie istniejących narzędzi i raportów,
Współuczestniczenie w tworzeniu zasad i procedur związanych optymalnym zarządzaniem środków finansowych, zapasów itp.,
Tworzenie oraz bieżąca rewizja założeń kontrolnych,
Identyfikacja problemów związanych z jakością danych,
Stała analiza zagrożeń i nieprawidłowości oraz zapobieganie ich występowaniu,
Udział w projektach zmian systemowych.
Wymagania
Wykształcenie wyższe z zakresu księgowości, finansów, rachunkowości, ekonomii, administracji,
Minimum 2 lata doświadczenia zawodowego w obszarze analiz, controllingu,
Doświadczenie w sporządzaniu analiz i raportów finansowych (cash flow; TKW)
Wymagana dobra znajomość pakietu MS Office – w szczególności Excel w stopniu średnio-zaawansowanym (dodatkowym atutem będzie znajomość Power BI),
Umiejętność pracy z danymi zapisanymi na kontach księgowych,
Mile widziane doświadczenie z zakresu znajomość gospodarki magazynowej i dokumentów handlowych,
Umiejętność analizowania danych finansowych i wyciągania wniosków,
Rzetelność (precyzyjności, dokładności i poprawności wykonywanych zadań), odpowiedzialność (wywiązywanie się ze swoich obowiązków, dotrzymywanie słowa), terminowość (wykonywanie prac w czasie określonym umową).
Oferujemy:
Pracę w przyjaznym środowisku, działającym w zgodzie z Firmowymi Wartościami (Moralność/uczciwość, Ambicja, Rozwój, Klient, Odpowiedzialność, Szacunek - Markos),
Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w stabilnej i stale rozwijającej się firmie,
Ciekawą pracę i możliwość rozwoju zawodowego w tym szkolenia,
Jednozmianowy system czasu pracy i pracę bez nadgodzin.
Atrakcyjne wynagrodzenie i nowoczesne benefity firmowe.
Dokumenty aplikacyjne / chęć podjęcia pracy na ww. stanowisku można zgłaszać za pośrednictwem:
tel. +48 59 848 53 11
fax +48 59 848 53 26
e-mail: markos@markos.pl / kadry@markos.pl