Asystent/ka w dziale księgowości i administracji
Firma Atlas z siedzibą w Reblinie poszukuje Asystent/ka w dziale księgowości i administracji
OPIS
Zakres obowiązków:
• weryfikacja, dekretacja i ewidencja dokumentów księgowych
• wystawianie faktur sprzedażowych
• kontrola rozrachunków z dostawcami i odbiorcami
• wprowadzanie i księgowanie wyciągów bankowych
• wspieranie działu księgowego w bieżących pracach
• współpraca z innymi działami firmy
• współadministracja i opieka nad sprawami biurowymi
• weryfikacja, kompletowanie i rozliczanie wyjazdów służbowych
• udział w procesie zamknięcia miesiąca/roku
• udział we wdrożeniu nowego systemu księgowego
• wykonywanie innych czynności zleconych przez Przełożonego, zgodnych ze specyfiką stanowiska pracy
Wymagania:
• wykształcenie kierunkowe mile widziane
• znajomość podstawowych zasad rachunkowości i zagadnień związanych z uproszczoną i pełną księgowością mile widziane
• bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (w szczególności arkusz kalkulacyjny Excel)
• dobra organizacja pracy umożliwiająca terminowe wywiązywanie się z obowiązków
• umiejętność pracy pod presją czasu
• chęć dalszego rozwoju oraz podnoszenia swoich kwalifikacji w obszarze księgowości
• dokładność, systematyczność, zaangażowanie
• zdolności analitycznego myślenia
• wysoka kultura osobista i dyskrecja
• znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
Oferujemy:
• zatrudnienie w formie umowy o pracę/umowy zlecenie
• wsparcie pozostałych pracowników działu księgowego
• służbowy komputer, telefon i wszystkie inne niezbędne narzędzia do pracy
• pracę w nowej siedzibie w Reblinie, w godzinach 8-16
• wynagrodzenie, adekwatne do kompetencji i doświadczenia
• miłą atmosferę pracy
WYNAGRODZENIE
3 600 - 4 500 zł / mies. brutto
WYMIAR PRACY
Pełny etat
TYP UMOWY
Umowa o pracę
Jeśli jesteś gotowy/a aby zostać członkiem naszego zespołu prosimy o CV pod email: mb@atlaslogistic.pl z dopiskiem – Dyspozytor międzynarodowy lipiec 2023 lub telefon pod numerem : +48539529421