Praktyki studenckie
Regulacje dotyczące praktyk na studiach licencjackich, magisterskich i podyplomowych
Pliki do pobrania:
Schemat przepływu dokumentacji związanej z zawierania umów na praktyki (nauczycielskie)
OBOWIĄZUJĄCY SCHEMAT PRZEPŁYWU DOKUMENTACJI ZWIĄZANEJ Z PRZYGOTOWANIEM DOKUMNTACJI NA PRAKTYKI:
- Opiekun AP dostarcza do BK uzupełnioną tabelę (zał. nr 1).
- Na podstawie tabeli BK sporządza dokumenty (skierowanie, porozumienie między AP a placówką, i umowę RODO).
- Opiekun AP osobiście odbiera przygotowaną dokumentację w terminie umówionym z pracownikiem BK.
- Opiekun AP wręcza dokumenty studentom i wyznacza obowiązkowy termin zwrotu podpisanych porozumień i RODO (jeden egzemplarz każdego dokumnetu).
- Student dostarcza dokumentację opiekunowi z ramienia Placówki/Szkoły w celu uzupełnienia i podpisania kompletu dokumentów (porozumienie między AP a placówką, i umowę RODO).
- Uzupełnioną dokumentację student zwraca opiekunowi AP w wyznaczonym przez opiekuna terminie.
- Opiekun AP oddaje umowy wraz z rachunkami i oświadczeniami do BK.
Pliki do pobrania:
Regulaminy praktyk
Regulaminy praktyk dla każdego kierunku/specjalności- dostępne są na stronach poszczególnych instytutów.