Akademia Pomorska w Słupsku

Studenci
Akadamia Pomorska Słupsk

Dostęp testowy do bazy Medline Ultimate z zakresu medycyny

Baza MEDLINE Ultimate

Informujemy o możliwości korzystania z bazy MEDLINE Ultimate – jest to najobszerniejsza dostępna baza pełnotekstowych czasopism medycznych. Zapewnia dostęp do pełnych tekstów ponad 2,800 czasopism indeksowanych w MEDLINE, z czego ponad 1.650 to aktywne czasopisma pełnotekstowe non-open access.  MEDLINE®Ultimate jest autorytatywnym narzędziem badawczym w zakresie literatury medycznej i zapewnia dostęp do informacji medycznych z zakresu medycyny ogólnej, ochrony zdrowia, farmakologii, neurologii, biologii molekularnej, genetyki, genomiki, histologii, mikrobiologii i wielu innych dziedzin nauk medycznych. W bazie wykorzystywany jest tezaurus medyczny MeSH (Medical Subject Headings).

Baza została dodana na platformę EBSCOhost https://search.ebscohost.com/ i jest  dostępna w Bibliotece Uczelnianej AP, w ramach sieci adresów IP Akademii Pomorskiej oraz zdalnie, z komputerów domowych i urządzeń mobilnych po zalogowaniu. W celu uzyskania danych do logowania skontaktuj się z Oddziałem Informacji Naukowej:

bogumila.zlot-sobierajska@biblioteka.apsl.edu.pl, tel. 59 84 05 452 lub 352.

Dostęp testowy do potrwa do 09 grudnia 2022 r. Zachęcamy do korzystania!

Znajdziesz nas tutaj