Pracownik działu obsługi klienta z j. niemieckim, francuskim lub włoskim
Pracownik działu obsługi klienta z j. niemieckim / francuskim / włoskim - praca zdalna
Numer ref. PDO/037/NPA
Do naszego wirtualnego działu obsługi klienta Amazon poszukujemy zmotywowanych członków zespołu, którzy będą odpowiedzialni za zdalne rozwiązywanie różnorodnych problemów klientów oraz edukowanie ich w zakresie samodzielnej obsługi naszej strony internetowej
Obowiązki:
Jako pracownik działu obsługi klienta będziesz pierwszym punktem kontaktu dla naszych klientów, odpowiadając na ich zapytania telefonicznie, mailowo i poprzez chat. Na tym stanowisku będziesz również odpowiedzialna/odpowiedzialny za budowanie pozytywnych relacji z klientami. Przed rozpoczęciem pracy zapewniamy niezbędne narzędzia pracy oraz szeroki pakiet szkoleń.
Wymagania:
• Biegła pisemna oraz ustna znajomość języka niemieckiego / francuskiego lub włoskiego (min. B2)
• Komunikatywna znajomość języka angielskiego (min. B1)
• Dostępność do pracy na pełen etat (ok. 8h dziennie) w elastycznym systemie zmianowym (od poniedziałku do niedzieli pomiędzy 6.00 a 24.00)
• Miejsce zamieszkania/pracy na terytorium Polski zapewniające prywatność i umożliwiające swobodną komunikację z klientem bez obecności osób postronnych
• Znajomość obsługi komputera (w tym pakietu MS Office)
• Wysoka kultura osobista i umiejętności interpersonalne
• Doświadczenie w pracy związanej z obsługą klienta i / lub mediach społecznościowych (mile widziane)
• Wymagania techniczne: połączenie internetowe Ethernet (bez WiFi) z minimalną prędkość pobierania wynoszącą 12 MB
Oferujemy:
• Elastyczny grafik pracy i możliwość pracy na cały etat zdalnie z domu pracownika
• Umowę o pracę
• Prywatną opiekę medyczną
• Ubezpieczenie na życie
• Pakiety sportowe (MultiSport)
• Zniżki Amazon
Oferta dotyczy pracy stałej.
Kontakt:
Natalia Pacler – Senior Talent Sourcing Consultant
Tel. 608 549 211
Mail: natalia.
Tel. 608 549 211
Mail: natalia.pacler@manpower.pl